1. Opisati osobine generacije Z prema Schroeru
2. Šta podrazumeva termin školsko e-učenje
3. Koje su dimenzije e-učenja prema Khanu
4. Šta čini institucionalni okvir EU, izvedeno od ciljeva Nacionalne strategija za mlade
5. Koje su pedagoške vrednosti e-učenja
6. Stilovi učenja prema Gardneru
7. Principi konektivizma prema Simensu
8. a) Rezultati učenja prema Bloomu vezani za razvoj sposobnosti na kojim nivoima
b) aprema Bloomu koji su to nivoi znanja (ima ih 5)
9. Koje su karakteristike problemske nastave
10. Navesti primer ontološke uređenosti sistema e-učenja
11. a) kako Felder-silvermanov model opisuje svakog učenika
b) Šta karakteriše auditivni tip učenja
12. Koji su elementi instrukcionog dizajna
13. Kojih osam elemenata treba da ima adekvatna MM prezentacija
14. Objasni princip redundacije u korišćenju MM u nastavi (Mayer)
15. Koji su oblici primene elektronskih tehnologija u procesu e-učenja